it's okay not to be okay.

denna lördag började redan klockan 7 på morgonen för min del . på en kvart hann jag käka frukost, klä på mej och gör allt det viktigaste innan jag sedan åkte till ishallen . ett lätt matchförberedande ispass och därefter bjöds det på frukost i vip-rummet . proffsigt som tusan och absolut något jag skulle kunna vänja mej vid . efter frukosten åkte vi sedan vidare till södertälje för match . alla var galet taggade och jag hade en grymt skön känsla innan matchstart . det kunde inte bli bättre ! dessvärre slutade matchen med en förlust på 3-0 och jag lyckades självklart skada mej igen . om det inte är foten så är det givetvis något annat . hade verkligen sett fram emot att få börja springa och dylikt men nu är jag handikappad igen och funderar nästan på att ta rullatorn (sökes?) till skolan på måndag .

Kommentera inlägget här :