what do you know about dreaming?

imorse gick jag upp klockan 07.00 trots att jag inte hade någonstans att vara och med det syftar jag på skolan eller något jobb . jag begav mej istället till gymmet för att köra ett hårt styrkepass . kroppen var helt slut efter gårdagens fys med laget men jag pinade mej igenom en och en halvtimme iallafall . körde rygg, lår och lite mage på slutet . skönt var det iallafall efteråt ! därefter mötte jag upp mamma på stan och vi åt en god lunch på stan . fram mot eftermiddagen åkte jag sedan med pappa till huvudstaden då jag hade bokat ett möte med ett företag som hjälper studenter att åka och studera i USA . att gå college och samtidigt spela ishockey är något jag absolut skulle vilja ! blev hur taggad som helst efter att ha pratat med honom, så vi får se vad det här leder till .

Kommentera inlägget här :