jag letar inte problem, problemen letar upp mej.

JAG LEVER ! förstår att ni måste ha börjat misstänka ett flertal olika saker i och med mitt lilla försvinnande . men därför börjar jag detta inlägg med att lugna ner er och berätta att jag endast har haft väääääldigt mycket i mitt liv på senaste tiden - tro det eller ej ! dock är det helt fantastiskt att se att jag har kvar alla läsare, om inte mer . så nu kör vi igång igen !
så vad har ni missat ? vet egentligen inte ens vart jag ska börja . förra veckan jobbade jag iallafall min sista vecka på alnäs . sorgligt men sant . fick en grupp på 17 energiska och hyperaktiva små barn . ville den största delen av tiden bara riva av allt mitt hår, stampa hårt i marken och skrika rätt ut (förstå min oerhörda frustration..) då de vägrade att lyssna, men trots detta hade de alla glimten i ögat och det var tråkigt när veckan närmade sej sitt slut . fick även samma vecka reda på att jag har vocal cord dysfunction . förklarade varför jag har så himla svårt för att exempelvis springa intervaller när jag utsätter kroppen för maximal ansträning . 
på torsdagen hade vi även den årliga kräftskivan på alnäs, som alltid är lika festlig . detta år blev det en poängjakt och mitt lag kom på en säker tredjeplats efter att ha sprungit nakna kring tennisplanen, liftat med en främling, grävt ner oss i sanden, prutat på ica etc. 

Kommentera inlägget här :