heartbeats .

idag har jag gått runt på stan och tänkt "det måste jag skriva och det, och sen berätta lite om det också" . ibland får man bara en sån himla motivation till att blogga, och det kommer sådär jättesnabbt och tvärt bara . helt plötsligt, från ingenstans, har man jättemycket att berätta . kan ju hålla med om att det faktiskt har blivit lite dålig uppdatering här på sistonde också men har haft så sjukt mycket på gång så har verkligen inte haft tid . sånt är livet .

idag hade jag ingen skoldag, utan det är en såkallad resursdag då de slarviga och icke ambitiösa eleverna får gå till skolan och skriva prov och vi andra får stanna hemma . men istället för att ta tillfället i akt och ta en lång sovmorgon gick jag upp tidigare än någonsin för att åka till gymmet . såg fram emot ett långt pass innehållandes en massa löpning . så blev det däremot inte . kunde inte springa, hatar sådana dagar . då det är tungt att bara ta ett löpsteg . så det fick bli ett styrkepass istället .
efter träningen åkte jag ner på stan och mötte upp mamma . vi gick in i rådhuset för första gången och jag ville knappt gå därifrån . andra våningen måste ju vara rena himmelriket . gick runt och fantiserade om att få bo där . att varje dag få vakna till alla dessa underbara kläder och skor . att få välja från vilken avdelning som helst vad man ska ha på sej under dagen .

tillslut gick vi därifrån och jag insåg att det verkligen är dags för mej att börja söka jobb . åh, ännu ett måste . men vägrar att bli arbetslös efter studenten ! ser på något sätt fram emot att få tjäna mina egna pengar och framför allt, lite mer än 1050:- i månaden .
vi fortsatte till cupido och därefter blev det ett spontanköp av ett par levi's shorts . så snyggt till sommaren . började även kika på lite skor till studenten . och självklart fanns det alldeles för många alternativ och jag kommer få svårt att endast kunna välja ett par .

för att spola tillbaka tiden något så var jag även på bio i måndags . såg "the hunger games" med lillebror som faktiskt var jättebra . rekommenderar starkt ! förstår inte hur man kan leva i en värld där de stänger in 24 ungdomar i ett "spel" för att sedan döda varandra . men det är ju bara film . som tur är .
igår hade jag även dansföreställning i skolan . hockeyspelare gör comeback på scenen och man kan ju undra hur det slutade . men det gick faktiskt bra . att jag däremot har insett att jag hatar att uppträda inför skolan är en annan femma . blir så ledsen att folk inte kan se vad enormt mycket tid man har lagt ner och se dansen för vad det faktiskt är . och inte bara en massa tjejer i tighta utmanande kläder . blir iallafall en till föreställning ikväll för allmänheten . hoppas på att det blir lite roligare då det faktiskt är människor som kommer och kollar utan att döda tid.

Kommentera inlägget här :