you're perfect as you are .

long time no seen .
har hänt en del sen jag uppdaterade sist . har som sagt färgat håret, jag får alltid till en början en chock och en "vad-fan-har-jag-gjort" ångest men nu har jag vant mej och är riktigt nöjd med resultatet ! har gått i skolan, tränat, gråtit flera liter, följt med amanda till 4-ever tatoo när hon gjorde sin tatuering och i går var jag även med henne hela dagen för att fixa och dona inför hennes födelsedagsmiddag som hon sedan hade på kvällen .
kvällen blev mega bra och det var sedan dags för min andra utgång, saluhallen . dansade tills fötterna värkte och sedan skjutsade världens bästa eve hem oss till skölsta . idag har vi chillat galet men även städat undan lite efter gårdagens festligheter . mot eftermiddagen åkte vi till ishallen för att beskåda j20 och sedan även j18 för min del .

Kommentera inlägget här :