"vad fick du för present i julklapp i somras?"

här kommer inlägget precis som lovat .
i tisdags åkte jag alltså klockan 6 (!!!) på morgonen till karlstad . nu var det äntligen dags för tv-pucken ! att kolla på när markus lirar match kan vara bland det bästa jag vet, konstigt nog . dock så gick det inte så bra för uppland trots all potential som faktiskt finns i laget . jag åkte iallafall hem från karlstad på torsdag eftermiddag då jag skulle åka till örnsköldsvik med mitt egna lag dagen efter . tågresan hem var allmänt seg och som grädden på moset fick jag reda på att foppa befann sej på den matchen jag inte skulle hinna kolla på . surt !
hemma i gamla uppsala väntade pillan och petra på mej utanför huset . de stannade kvar över natten och tidigt på fredagsmorgonen åkte vi sedan till ishallen för att sätta oss i minibussarna till örnsköldsvik .
för att göra en lång historia kort så hade jag en helgrym helg där uppe ! vi slutade dock på en 7:e plats av 8, men med tanke på motståndet gjorde vi ganska bra ifrån oss .

Kommentera inlägget här :