saatana perkele voi vittu .

alltså jag dör .
först och främst förlorar sverige i vm-finalen mot finland . hur f-a-n gick det till ? pinsamt .
men något som känns ännu mer fruktansvärt är ju att biljetterna till peace & love är totalt utsålt . jag blev alldeles förkrossad när jag klickade på "köp biljett" och såg detta .
så nu är det bara att hoppas, kanske gå till kyrkan till och med och låta något övernaturligt fenomen se till så att lilla jag kan få en biljett till sommarens festival . annars vet jag inte vad jag ska ta mej till .

Kommentarer :

#1: lovisa

har du haft en bra dag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri damklocka från runns.se damklocke-sortiment! om du vill läsa mer/delta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

skriven

Kommentera inlägget här :