i'm leaving home .

varje år så blir jag alltid lika besviken över vem som går vidare i melodfestivalen . jag förstår inte varför det ska vara så himla svårt för rätt bidrag att vinna . inte för att jag är så himla insatt . eller är jag det ?
oavsett vad så är det faktiskt ett skämt att eric saade har vunnit . men jag förstår också hur han kunde vinna .
jag menar det är så otroligt många tjejer som faktiskt är förälskade i honom, han ser bra ut och han har ett bra framträdande .
men jämfört med danny så måste jag säga att han är som en bananfluga i rymden (?) dvs. ingenting alls .
nej . helt enkelt . fel bidrag vann igår .
igen..
melodifestivalen beskådades iallafall hemma hos dessa med amanda . och såhär tyckte dom om att eric saade gick vidare . sängen flög ut genom fönstret direkt !

Kommentera inlägget här :