i throw my hands up in the air sometimes .

hej . jag har ont överallt . i varenda liten sena, muskel, nerv, skelett i kroppen..
totalt nedbruten tjej . men så blir det efter en helg full med hockey . "hockey ska göra ont, för det är det som är hockey" har jag hört någon säga . och det stämmer väl ganska bra .
spelade med flicklaget igår mot västerås . det blev en vinst med 19-0 . nästan lite skrattretande, blev inte så värst kul tillslut .
dagen till ära har jag spenderat i ishallen hela dagen . först i UNT-cupen då vi mötte gimo . det blev en tung förlust som inte var så vidare kul.. 1 timme senare stod jag på is i den andra hallen då det var dags för våran sista seriematch mot västerhaninge .
och vi spelade så jävla bra . allting föll på plats och det var som att vi aldrig hade gjort något annat . matchen slutade 4-0 och även jag lyckades hänga en .
nu är säsongen slut och jag har haft en sådan tur som har fått lirat med världens underbaraste gäng .

Kommentera inlägget här :