we don't waste no precious time .

igår gick jag upp skapligt tidigt för att åka till kraftkällan och köra cirkelfys med laget . tokjobbigt vilket resulterade med x antal timmars sömn när jag sedan kom hem igen . när jag vaknade åkte jag hem till jacob för att göra honom lite sällskap, därefter gick vi vidare till alex och chillade ett tag där . klockan 20.00 var det dags att möta upp filip vid stationen och sedan gick vi allihopa till bryggan och satte oss där . minuterna flög iväg och vi gjorde så gott som ingenting . vi fortsatte då våran promenad mot hemköp för att köpa.. ? någonting och mötte även upp david . från att alltså varit endast två stycken hade vi nu blivit fem .
hela gänget gick sedan hem till alex där kvällen slutade . jag åkte hem skapligt tidigt (som ovan) för att göra mej redo inför morgondagens jobb, som jag längtat ! alnäs here i come .

Kommentera inlägget här :