när den rätta dyker upp, då säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill


fy satan vilken träningsvärk jag har .
kan dock inte riktigt bestämma mej ifall det är skönt eller inte . jag var iallafall inte ensam om att ha träningsvärk idag på jobbet, både jenny och robert beklagade sej över att ha värk i olika kroppsdelar efter tidigare träningspass (såklart?) .
nog om träningsvärk .
idag var det andra jobbdagen för den här veckan och vi lyckades hinna med att spela både fotboll, brännboll och tennis . och tro mej, det är ganska bra jobbat för att ha en grupp på 18 överspeedade små barn som tar varenda liten match på liv eller död . det måste vara jobbigt att hela tiden konkurrera mot sina kompisar, tycker man, att hela tiden ha tanken att man måste vinna i bakhuvudet . och det är alltid killar det handlar om, såklart . man ser så tydligt när man jobbar med en stor grupp barn vad alla har för olika roller i gruppen och det är nästan så att man kan förutspå hur dom kommer att vara i framtiden . lite småläskigt kanske..
vad mer ?
på fredag är det midsommar . tiden bara flyger iväg . herregud .

Kommentarer :

#1: Robbbo

Hallååå du kan inte bara skriva mitt namn sådär i din blogg haha det kostar pengar att använda mitt namn som reklam.!! du kommer billigt undan den här gången du är skyldig mig en glass imorgon!!!:))))

KKKKXXXXOOOOO i halsen du vet vad jag menar hahahha

skriven

Kommentera inlägget här :