if you think I'm coming back, don't hold your breath .

gårdagskvällen spenderades först hemma hos alex där vi laddade upp med lite fifa, något jag faktiskt aldrig har spelat förut . beror nog på mitt svaga intresse av fotboll men måste erkänna att det var definitivt roligare att spela än att kolla på tv:n .
därefter kom gustav och jacob och vi begav oss ner till stadsparken . där satt vi och njöt utav det kommande sommarlovet och bara mådde . efter ett tag kom även filip, daggen, amanda och emma och mötte upp oss och under resten av kvällen umgicks vi bara med varandra . vilka fina vänner jag har .
IDAG däremot bjuds det återigen på ett underbart väder vilket innebär att jag endast ska ta det lugnt och glassa vid poolen .

Kommentarer :

#1: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

skriven

Kommentera inlägget här :