god makes no mistakes .

11 dagar .
32 dagar .
det förstnämnda beskriver antalet dagar sen jag uppdaterade i bloggen . men det är sommarlov så vad mer kan jag säga ? man kan faktiskt inte begära att jag ska sitta inne hela dagarna för att uppdatera bloggen, dock har jag ju så oerhört många läsare så jag förstår ändå ifall ni blir besvikna . vet själv hur det är när man hela tiden går in på en blogg och hoppas på att få läsa något nytt, men det aldrig händer någonting . nog om det .
anledningen till denna usla uppdatering är för att jag har spenderat så gott som hela förra veckan ute i öregrund med världens finaste julia . vi har solat, badat, åkt vattenskoter, båt, fiskat, spelat tonvis med kort, vandrat runt i staden och andra helt oväsentliga saker, hvudusaken är iallafall att jag har haft det otroligt bra .
32 står istället för antalet dagar tills jag fyller 18 . jag vet, det är hur töntigt som helst att räkna ner till sin födelsedag . men jag kan inte hjälpa det ! jag längtar så galet mycket .
nu är det back to business igen . en vecka på alnäs och därefter ledighet i 2 veckor .

Kommentera inlägget här :