magical .

är sommaren officiellt slut nu ? börjar redan känna av höstvibbarna mer än vad jag just nu känner utav det svenska sommarvädret . får hoppas på att jag har fel . det är alltför deprimerande att inse att var dag som går så blir man allt blekare och blekare .
igår var en deprimerande dag, likaså den här . inte för att det har hänt något särskilt deprimerande utan just för att jag endast har legat framför tv:n och såsat . men har sett några bra filmer iallafall, förutom uppladdningen med alla harry potter filmer så har jag sett water for elephants . en riktigt bra film faktiskt och robert pattinson är ju alltid lika snygg .
ikväll ska jag däremot på bio och se den sista harry potter filmen med några från alnäs . ska bli spännande att se faktiskt då jag har väldigt många frågetecken sen de senaste filmerna . vilka är egentligen de goda ? vilka är onda ? är han död på riktigt ? and so on . hoppas dock inte att det blir en flopp och man har för höga förväntningar .

Kommentera inlägget här :