kiss me .

och så har även det här årets sportlov nått sitt slut .
det har inte blivit mycket uppdatering alls för min del, men det har helt enkelt inte funnits någon tid till det . måste säga att jag för första gången (tror jag?) verkligen utnyttjat det här skollovet till fullo . när jag ser tillbaka på dom senaste 9 dagarna kan jag inte minnas att jag suttit still en enda gång, både på gott och ont .
men nu är det back to normal igen.. usch . funderar starkt på att flytta till stockholm så man får ytterligare en hel veckas lov .
men för att göra ett "långt" sportlov kort tänkte jag sammanfatta veckan lite kort . får se ifall jag lyckas .
måndag:
begav mej skapligt tidigt ner på stan för att ta en fika med emma, därefter tog jag mej i kragen och satte mej på tåget till knivsta . där träffade jag min spårade och rubbade vän linus . dagen erbjöd film, the oc och även lite nhl 10 spelande .
lyckades övertala linus att vi skulle kolla på "prinsessan och grodan", den nya disneyfavoriten som jag inte hade hunnit kolla på än . mysig film .
tisdag:
nu ska vi se..  passade på att ta en lång sovmorgon vilket även resulterade med att jag kraschade mina och markus planer för dagen . istället blev det en dag hemma framför tv:n . på kvällen var det dags för träning och därefter följde amanda med mej hem och gav mej även lite sovsällskap .
onsdag:
dagen till ära spenderade jag med mina två underbara vänner, amanda och julia . vi bakade en tårta, fikade en massa onyttigheter och kollade på i taket lyser stjärnorna . för idag var det nämligen våran dag . 52 år blev vi tillsammans och det tyckte vi var värt att fira .
mot eftermiddagen begav vi oss sedan ner på stan för att kolla på trassel . en förvånansvärt bra film som jag verkligen rekommenderar . innehåller allt . verkligen .
när bion var slut åkte vi sedan allihopa till ishallen för att kolla på a-lagsmatchen och för min del jobba i kiosken .
på kvällen åkte jag sedan hem till amanda där det bjöds på god mat och en massa annat kul . tack tjejer för kvällen !
torsdag:
märker redan nu att den här sammanfattningen inte blev så kort.. men håll ut ! på torsdagen vaknade jag upp i svartbäcken med emma vid min sida och amanda cirka 2,5 meter bort . vi tog det lugnt hela förmiddagen och sedan begav jag mej hem .
på kvällen var det sedan dags för bio igen . markus, jag och olle beslöt oss för att kolla på den nya filmen med johnny depp och angelina jolie . "the tourist" och även den var riktigt bra . REKOMMENDERAS .
fredag:
galet trött som jag var gick jag ändå upp ur sängen redan kl 6 på morgonen, varför ? idag skulle familjen + amanda + många fler åka till romme för att åka skidor, givetvis .
en väldigt trevlig dag som sedan några timmar senare slutade återigen i sängen . sliiiiiten .
lördag:
ingen sovmorgon för min del den här dagen heller . upp och hoppa för att sedan bege mej mot gränby, dock inte för att införskaffa nya kläder.. nej, nu är det dags att sälja klubbrabatten igen . (NÅGON SOM VILL KÖPA?)
efter cirka en timmes misslyckande med 0 antal stycken sålda gick vi istället in på ica för att köpa lunch och sedan åka till träningen .
efter träningen åkte amanda och jag och solade och sedan fortsatte vi vidare hem till henne .
där blev det en kväll fylld med en massa film . myyys .
bland annat dessa:
söndag:
match mot södertälje .
förlust..
det var allt för mej . nu är jag på tok för trött och ska genast hoppa i säng .

Kommentera inlägget här :