if i was green i would die .

vilket helvetes jävla väder det är ute helt plötsligt då . snön bara vräker ner .
trodde det var slut på vintern och dessa snöoväder . men tydligen så är det inte dags för våren att komma än, tyvärr .
dagarna rullar på som vanligt för min del . skola, plugg och träning .
men endast 1 vecka kvar tills sportlovet tar över min vardag, inte så tokigt .
tänkte däremot dela med mej något jag fick reda på för bara några dagar sen . "blue" med eiffel var nog min absoluta favoritlåt när jag var sådär, jätteliten . och nu när jag är så gott som 18 år får jag reda på att texten egentligen går såhär:
i am blue, if i was green i would die, if i was green i would die, if i was green i would die .


den ni .

Kommentarer :

#1: sloarez - check me out if you dare !

fin blogg du har! allt bra med dig? :)

skriven

Kommentera inlägget här :