SPARKS FLY .

jaha.. första dagen på jullovet, vad gör man nu ?
det är så fruktansvärt tyst här hemma så jag håller nästan på att bli galen, men så brukar det väl vara när man är ensam hemma . dagen till ära funderar jag på att spendera hemma hela dagen och göra absolut ingenting . låter ganska skönt . ikväll är det träning som står på schemat och därefter är det 20 dagar kvar på detta underbar jullov .
igår spenderade jag iallafall kvällen hemma hos amanda . supermysigt med pizza och hennes berömda mango smoothie innehållandes ingefära som många varit ganska skeptiska till, men den var supergod !
och jag får absolut inte glömma att nämna (vilket jag nästan gjorde..) vår skolavslutning igår också ! helt sjukt vad bra avslutningar vi har på våran skola, lärarna ställer upp till 100 och så har vi ett par absoluta talanger som sätter alla toner . lite sorgligt att det här faktiskt är min absolut sista julavslutning..

Kommentera inlägget här :