stars without lights .

nu har jag varit 18 i hela 5 dagar och inte skrivit ett enda inlägg sen dess . anledningen till detta är att jag helt enkelt inte har haft någon lust . men nu kom motivationen tillbaka igen (givetvis klockan 00.00 på natten, men strunt samma) och jag är redo att skriva av mej, completely .
de senaste dagarna har sannerligen skilt sej från mängden på något konstigt sätt . och det ännu sjukare är att jag absolut inte kan beskriva varför - för det vet jag knappt själv . kanske är det för att jag helt enkelt har blivit ett år äldre och ser världen ur ett helt annat perspektiv ? tveksamt . jag har iallafall ägnat en stor del utav de senaste dagarna i ishallen . äntligen är hockeyn igång igen ! så jävla bra . jag har även shoppat upp en del av lönen på massa kläder . är det bara jag som faktiskt ser fram emot de lite mörkare och kallare tiderna ? 
planerna för imorgon ser ut som sådan, att jag först ska upp tidigt på morgonen och åka till vårdcentralen, därefter blir det bio och sedan utgång . ja ni läste rätt . imorgon är det debut på birger jarl . spännande ? ohja .
GODNATT .

Kommentera inlägget här :