i like to be surrounded by splendid things .

nu har det blivit dåligt med uppdatering på bloggfronten.. orsaken till det är väl främst för att jag har försökt spendera så mycket tid av lovet som möjligt någon annanstans än vid datorn . vilket jag antagligen har lyckats rätt så bra med .
i lördags var jag på middag med ett underbart härligt gäng hemma hos emma . vi åt en gudomligt god middag och hittade på en massa annat skoj . kvällen slutade inte förrens 05.00 för min och emmas del och 4 timmar senare låg vi vakna i sängen . söndagen spenderades med min lillebror nere i staden för att kika på lite nya kläder till honom . på kvällen sedan tog jag en spontan resa till märsta för att umgås lite med jacob . vi åkte därefter vidare till sigtuna för att göra filip sällskap och kring midnatt åkte vi sen hem igen .
idag har jag återigen gått på stan, men den här gången var det dock med emma och inte ämnat för att kolla på saker åt någon annan . mysigt och välbehövligt !
det var mina 3 första dagar på lovet, kort och gott .

Kommentera inlägget här :