heaven knows it's high time .

det blir ett väldigt sent blogginlägg den här gången .
har nyligen kommit hem från amandas födelsedagsmiddag och ligger här och lyssnar på massa fina låtar . blir nästan lite tårögd och tänker på hur lycklig jag egentligen är eller åtminstonde borde vara . 
jag menar . man är aldrig nöjd . det händer väldigt sällan . men jag har och kommer alltid ha världens underbaraste kompisar . som finns där i vått och torrt . sånna som alltid ställer upp . när allt annat går fel, så finns dom där .
ta vara på det .

kvällen har varit otroligt lyckad och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge . det bjöds på en förrätt, varmrätt och även efterrätt i toppklass . hur gott som helst och det ska amanda ha en stor eloge för .
underbart sällskap och mer än så kan jag inte riktigt säga.. bilder dyker säkert upp inom kort !


Kommentera inlägget här :