don't dream it's over .

ny skoldag idag då efter en förfärligt tråkig helg, bortsett från fredagen då .

vaknade upp med emma bredvid mej, lyckades faktiskt sova ganska bra med tanke på sällskapet (förlåt emma..) och jag var förvånansvärt pigg när jag vaknade . vi åt frukost och fixade och anlände sedan till skolan med en likadan outfit som störde emma något otroligt under hela dagen.. jag tyckte dock det var ganska snyggt !
skoldagen var iallafall en hemsk sådan då min tröja på något mystiskt vis luktade hockey ? och detta störde mej så gott som hela tiden .
efter skolan cyklade jag linus och jacob till ishallen för att gå på is . som visade sej bli ett fyspass istället .

efter fysen och teorin cyklade jag och linus hem till mej . det blev ett rejält mellanmål då vi fick för oss att försöka äta upp hela brödpaketet som därmed var helt nytt . ett nytt uppdrag som vi dessvärre misslyckades med, med en macka kvar .
det fortsatte sedan med ett "parfymkrig" vilket resulterade med att mitt rum fortfarande luktar hemskt . man mår illa .

har även tagit foton med hockeyn . och jag avslutar inlägget med ett sammanfattande ord för hur jag såg ut..
katastrof .

Kommentarer :

#1: Amanda Kane

En sammanfattande mening för fotot: vacker som vanligt!

skriven

Kommentera inlägget här :