varit död i minuter, hela själen var bruten .

ååh så ovärt att somna efter skolan . är ju inte ett dugg trött nu bara för det .
men jag höll rent ut sagt på att dö där ett tag.. den här veckan har varit så sjukt intensiv att varken knoppen eller kroppen har hängt med .
har funnit mitt tredje hem . gymmet . amanda och jag har legat i hårdträning dom senaste dagarna och kört en massa olika pass . bland annat intensiv (tokjobbigt!) och bräda . men det är riktigt kul .
resten utav tiden har tillägnats till plugg . hade psykologiprov idag som jag hoppas gick hyffsat bra . sen hockeyn också såklart .
när får man tid till att vila ?

Kommentarer :

#1: Pau

Shit vad jag känner igen mig... E HELT DÖD... vi borde haft en till dag i veckan sopm man bara sov på...

skriven

Kommentera inlägget här :