OKTOBER .

dåligt uppdaterat på sistonde . här i uppsala har vi nu haft en långhelg från torsdag till söndag. underbart ! och dom dagarna har jag utnyttjat till max.
jag har spenderat min tid med dom som står mej allra närmast, saknade och älskade vänner .
på torsdagen begav jag mej ner till staden för att träffa linnea, long time no seen . vi pratade om allt möjligt som vanligt.. och visst är det alltid lika roligt att träffa henne .
på fredagen tillbringade jag min tid i svartbäcken hos en annan saknad vän, alva . vi tog det bara lugnt, bakade och pratade en hel del där också . svårt att hålla alla sina vänner uppdaterade om det senaste i ens liv.. på kvällen beskådade jag sedan almtunas a-lag . en match mot växjö som var allmänt tråkig . efter det kom emma hem till mej .

lördagen var väl inte så speciell.. blev en middag på amazing thai med emma . det ända som är värt att nämnas . söndagen blev en dag ägnad till PLUGG . nu ska jag börja ta tag i mitt liv och få bra betyg igen.. på kvällen cyklade jag och mötte upp jacob, sedan vidare till emmas lägenhet . en kväll full med skitsnack, prat och lite fika . toppen .


Kommentera inlägget här :