wingardium leviosa .

sådär.. nu har man sett den näst sista harry potter . harry potter och dödsrelikerna . en utav otroligt många filmer .
enligt mej, så uppfyllde den inte alla mina förväntningar . dock hade jag väldigt höga krav på filmen när jag kom till biosalongen då jag hört från väldigt många olika håll att den ska vara superbra - dåligt . man ska aldrig ha några förväntningar egentligen..
men jag tycker att det var en jättebra film ! helt klart sevärd och en utav dom bättre harry potter filmerna som har gjorts .

sen är det en enorm kontrast på alla skådespelare nu jämfört med ur den första filmen . då var dom så otroligt små och nu är dom allihopa så gott som vuxna..


Kommentarer :

#1: pau

de 20 sista minuterna av filmen va bäst, och d e va därför de blev så jobbigt att den slutade precis då, jag tycker hela filmen kändes som ett stort intro till sista delen... vad tycker du?

men den va bra... men blev lite besviken...

:)

Hur mås det annars?

skriven

Kommentera inlägget här :