i don't mind, if you don't mind .

som vanligt nu under den senaste tiden så har det varit lite torrt från min sida angående uppdateringen här på bloggen .
under tiden jag har varit borta och inte suttit vid datorn så har det älskade höstlovet hunnit komma . hur skönt !?
jag har även lyckats fått en såkallad brainshake (läs: hjärnskakning) närmare detaljer än så behöver jag väl inte gå in på . men det resulterade iallafall en dags ledigt från skolan och en LUGN helg . har rent ut sagt inte gjort något alls .

träffade däremot linnea i söndags, vilket var på tiden ! vi drog oss 2 år tillbaka och allt var precis som förut .
på måndag kväll fick jag fin besök från en viss jacob och även emma kom närmare midnatt (?) . idag har dom förgyllt min dag och vi hade det superskönt . två toksköna prickar det där !

Kommentera inlägget här :