baby you're a firework .

igår så tillbringade jag min fredagskväll hemma hos emma och vi hade det som vanligt hur bra som helst .
efter min träning så begav jag mej direkt in till stan och vi bestämde oss för att gå promenaden där dom lyser upp stora delar utav staden tillsammans med olika ljudeffekter . en promenad på 1 timme och 35 minuter .

så vi gick ut i snön laddade med en massa kläder och vandrade därmed genom staden mörker .
efter cirka 1 och en halvtimmes promenad kom vi fram till centralstationen där man fick kaffe, te eller varmchoklad . så där tog vi ett stopp och värmde oss lite .
därefter gick vi mot forumtorget i hopp om att pannkakskyrkan skulle stå där .
till våran förvåning stötte vi då på gustav och jacob som mitt i natten var ute och letade efter julklappar .
efter en liten pratstund och ett till stopp vid pannkakskyrkan så begav vi oss hemåt .


hur coolt !?

Kommentera inlägget här :