we go our own way..

vilken dag.. en underbar sådan .
idag skulle inte skoldagen börja förrns 13.10 för min del, sovmorgon alltså . men ack så fel jag hade.. vaknade 9.45 av att linus ringde och sa att han och jacob var påväg hem till mej . så det var bara att stiga upp från min underbara säng och klä på mej .

men jag måste säga att dom förgyllde min morgon . underbara killar det där !
dom kom in som två små gapande fågelungar . dom var hungriga, dom ville ha juice, dom var trötta, det var varmt ute.. när vi sedan hade löst alla deras problem och behövligheter så gick vi ut och lekte lite, skjöt lite på skottrampen, stod på händer, åkte inlines och sprang runt som galningar på baksidan .
under förmiddagen fick jag även dagen till ära leka pizzabagare då det skulle bjudas på pizza till lunch .
skoldagen blev sedan 2 timmar lång och kvällen har endast bestått av hockey .

Kommentera inlägget här :