28 april

ett någorlunda försent inlägg som skrevs för någon dag sen.. men sorgligt att bara radera det . varsågod och läs !

kom på mej själv nu när jag sitter här sittandes i biblioteket att det har varit lite väl stillastående på bloggen ett tag . varför vet jag faktiskt inte..

har precis avklart ett nationellt engelskaprov som gick helt okej . väldigt konstigt ämne att skriva om men det ska nog bli minst godkänt iallafall.. eller det måste det bli något annat accepteras inte .



solen har kommit tillbaka och det hurrar vi för . hoppas bara att det fina vädret håller i sej till valborg, vilket just nu inte ser så lovande ut då vi - julia och linus - har kollat på 3 olika väderrapporter och det ska regna . fy sjutton !
alla som känner mej vet att jag aldrig har varit speciellt förtjust i regn då mitt hår förvandlas till ett stort fågelbo.. ungefär .

något som också är väldigt nämnvärt som har hänt under dom här senaste dagarna är att jag har fått en ny säng . och gud skön och stor den är . 140 cm.. smack !

en kort och fin sammanfattning där så får vi hoppas att uppdateringen förbättras !

Kommentera inlägget här :