först skapar vi vanor, sedan skapar vanorna oss..

har suttit och funderat nu hur jag ska inleda det här inlägget eftersom jag har en förmåga att skriva exakt likadant så fort det blir en söndag.. men jag kommer inte på något bättre så det blir väl en favorit i repris .
helgen är slut och imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller .
eat, sleep, hockey - SCHOOL .

den här hänförande veckan kommer att bjuda på 4 olika prov . jag kan knappt bärga mej..
nationella i engelska, matte och spanska . och sedan ett idrottsmentor prov på hela kursen som vi har haft i ett år som om det inte vore nog med det..

helgen har iallafall varit väldigt lyckad och det kan jag tacka mina tre tjejor för . linnea, emma och amanda .
åkte först till svartbäcken på fest där vi var i 10 minuter ? åkte sedan vidare ner till framfickan och träffade ludde och lite annat folk . vi stannade inte kvar där så länge heller utan resten av kvällen spenderade vi på stan och hade för oss lite andra roligheter .

nu.. dags att sova ?


sverige - kanada
3 - 1 .

Kommentarer :

#1: mhalin

svar - (från höger) den lilla är från glitter, och den andra fick jag i present av en kompis. den stora är från HM och den längst till vänster är från thailand :)

skriven

Kommentera inlägget här :