bättre sent än aldrig

sitter just nu och kollar på almtuna - växjö . just precis.. jag är alltså inte där och kollar för en gångs skull . så vad är det som håller mej hemma när är en sådan här spännande och viktig match i ishallen bara 5 minuter ifrån mej ?
plugg .

jag har pluggat i snart 8 timmar med lite paus såklart och min dörr ser just nu ut såhär:

men inte fan fastnar något !? jag vet.. man ska aldrig börja plugga på ett prov dagen innan . men vi har ju haft lov för sjutton gubbar ?
jag får helt enkelt bara leka skön som vanligt och hoppas på det bästa .
annars då ?
nej jag är så förbaskat trött . har inte sovit många timmar dom senaste dagarna och det känns som att ögonen kommer att svika mej när som helst .
typ allt för nu .

update:
inlägget kom in lite försent då jag skrev det igår..

Kommentera inlägget här :