you'll see a side of love you've never known .

ååh gud.. jag har verkligen ingen fantasi för att komma på ett läsvärt inlägg idag .
men jag ska försöka .

dagen har varit fruktansvärt rolig för en gångs skull och det kan jag tacka alla underbara tjejer i min klass för . ni gör min dag ska ni veta !
dagens händelse var väl isånnafall under lunchen i matsalen - som man faktiskt kunde äta - då jag, pillan, frida, emma och jullan skrattade som galningar . jag vet inte vad det for i oss kanske var det pillans plötsliga nöffning ? eller efter att frida berätta att jag hade lyckats svinga huvudet bakåt varje gång jag skratta och träffat en kille med min toffs . och det sa hon efter att jag hade gjort det ett x antal gånger .
det slutade iallafall med att matsalen stirrade blint på oss och hela gänget hade magont efter allt skrattande .

jag har iallafall fixat planer inför helgen .
imorgon blir det att träffa linnea för en filmkväll . Ä N T L I G E N . säger jag bara . det suger rent ut sagt att vi inte träffas lika ofta längre .
på lördagen blir det först träning och därefter att åka till stockholm och kolla på när pojkvännen spelar match och sedan vidare till hans lägenhet . mys !
hoppas på en kanonhelg .



Kommentera inlägget här :