this is my life

nu har jag precis kommit hem från ishallen där jag och emma, med lite sällskap, kollade på bj-elit . almtuna - modo . tyvärr så blev det en förlust för hemmalaget och matchen slutade 7-4 .

nu när jag kom hem så fick jag sätta lite fart i markus som -som vanligt- hade bosatt sej framför call of duty . förstår verkligen inte varför alla spelar det ?
vi gjorde iallafall ordning potatisgratäng som blir dagens middag . vi får väl se hur den kommer smaka..

igår så spenderades kvällen med pillan, linus och isak och det blev en del festligheter borta i årsta . trevlig kväll med trevliga människor !

vad händer ikväll då folket ?
kanske blir att kolla på melodifestivalen för första gången.. ? känner på mej att jag bara kommer bli besviken på sveriges beslut till vilken låt vi ska skicka till eurovison iallafall . men det kanske blir mys !
får väl ladda upp med en skål godis så ska det nog bli bra tillslut..

kvällens favorit blir nog ändå anna bergendahl - this is my life

Kommentarer :

#1: Emma

haha tänk att du slapp bli besviken då Mathilda! :) <3

skriven
#2: Pau

De va min favvo också... hon vann ju!! ;)



Hur e de med dig? ;)

skriven

Kommentera inlägget här :