the big fat news update

oj . nu har jag ju helt glömt bort att berätta en sak .
den absoluta nyheten .
ni kommer få munnar stora som fågelholkar och stirra blint på dataskärmen för att se om ni läste rätt .

.. jag är gravid !

nej okej, så roligt ska vi inte ha det, det är ju faktiskt 1 april imorgon och inte idag .
förra veckan.. eller om det kanske var förr förra veckan till och med ? så fick jag iallafall hem det efterlängtade brevet från kfuk-kfum alltså alnäs där det stod att jag kommer att få jobba hos dom som praktikant på deras dagläger i sommar .
300 som sökte och endast 10 stycken skulle få jobbet . jag är fan lite stolt över mej själv.. kan inte alls ha varit någon fördel att man kände chefen ? nejdå inte alls .

så det ser ut som att jag kommer att få spendera 3 veckor i sunnersta i sommar .

Kommentarer :

#1: Pau

Jag vill okcås ha ett jobb... jag kommer va såå fattig i sommar! :O

skriven

Kommentera inlägget här :