hockey hela dan varje dag !

åååååh nu är jag så fruktansvärt trött ! har verkligen kört ut all energi som finns i den här kroppen under dom här två dagarna .
det började i fredags då vi först hade beeptest i skolan . visst är det ganska tråkigt att springa.. men det är aldrig kul att springa efter ett jävla pip . hur psykande som helst ! men det gick det också .
efter skolan så åkte jag ner på stan med pillan, emma och amanda och kikade runt lite . därefter direkt till ishallen för att träna med damlaget och en kvart senare träning med flicklaget . katchiing ! 2 flugor i en smäll och träningarna var grymt kul !

nästan direkt därpå åker jag till pojkvännen och chillar galet . måste vara taggad inför morgondagens match ju ?
gick upp tidigt tidigt imorse och blev serverad frukost även fast det nästan var natt - enligt mej .
vandrade till ishallen och vaknade till lite . sedan var det dags för UNT cupen för hela slanten !
börjar första matchen mot iron då vi vann med 5-4, nästa match slutade lika lyckat fast mot gimo och den slutade 1-0 .
sista matchen lirade vi mot ormsta och då förlorade vi tyvärr med 2-0 vilket också innebar att det inte skulle bli någon final för oss imorgon . men det blir hockey ändå ! sista seriematchen mot linden imorgon kväll .

så nu sitter jag här helt slutkörd . har ont i hela kroppen, framförallt rumpan, handleden och mitt finger som jag så tjusigt har lyckats skära upp på skenan .

nej nu ska jag gå och försöka tigga en massage av mamma ! hoppas jag lyckas..


när vi ändå snackar hockey.. modo vann över HV 71 med 3-2 . GRYMT !

Kommentarer :

#1: Lisa från övik!

Haha, du är så skön matilda som hejjar på modo. Kmr alltidkomma ihåg de! :D

skriven

Kommentera inlägget här :