from one to another

sommartider hej hej sommartider !
kan inte annat än att glädjas åt det vackra vädret som man vaknar till varje morgon . och att skolan lider mot sitt slut gör det hela lite bättre .
hade en lektion idag och åkte sedan vidare ner på stan med emma och frida . lunch på cupido och kom hem med några påsar extra . hoppas att ingen missade att det var 50% på alla varor på bikbok . fyndades en massa !
på kvällen var det dags för träning igen.. inlines, därefter fick ett litet gäng gå till gräsplanen och köra styrka . för att göra det hela lite roligare skulle man berätta en hemlighet om sej själv varje gång man fick bollen . såhär kunde det låta:
"jag erkänner att jag bröt av lennarts penna idag.. och sudd"
"idag glömde jag handduken efter träningen så jag hade ingen när vi skulle ha idrott.. då lånade jag erics istället"

spännande .

sommarbilder:





nytt i garderoben:


oversize skjorta - gina tricot
linne - h&m
cykelbyxa - bikbok
jeansshorts - bikbok
svarta shorts - vero moda
body butter - åhléns



klänning - åhléns

Kommentera inlägget här :