you are breathtaking .

nu sitter jag här.. med tårar i ögonen . främst på grund av att jag nyligen kollade på "dear john" men även för att min saknade vän alva just åkte hem . som tur är kommer jag se tösen om endast några dagar .

åter till filmen . jag hörde av mamma att den hade fått dålig kritik av någon som besökt rix fm . och då undrar jag.. hur kan man kritisera en sådan fin film ? en sådan film som medför så otroligt starka känslor ? så att man under vissa scener bara vill gråta som en liten bebis ? och under andra scener önskar man mer än allt annat att man själv fick uppleva den ? den sagolika kärleken .
jag blir lite vilsen av sånna där filmer . enligt vissa är det säkert bara jönsigt men jag blir helt såld . såld på den omöjliga kärleken . den som inte existerar..

sen är det såklart ett stort plus att det finns sånna attraktiva killar med också .
channing tatum, gift dej med mej ?

Kommentera inlägget här :