i love the way you lie

under förmiddagen var det enda jag gjorde att äta och sova.. typ . vaknade klockan elva, åt frukost, gick ut och läste, åt lunch och somnade igen .
ett sånt liv får man när man inte jobbar . man är bara hemma och sover . waste of time !
på eftermiddagen sedan tog jag bussen ut till alnäs igen för grillning, trodde jag . det visade sej att det inte var någon grillning . men istället hängde jag med ett par sköna typer i några timmar . vi badade, spelade tennis och bara umgicks .

och i denna stund så känns det även som att alla ska resa bort . hur tänker ni människor som lämnar mej ensam kvar här ?
gotland, öland, japan, kos, ukraina, jordanien.. ja gud vet vart .

jag kommer alltså att vara uttråkad i några dagar framöver .

Kommentarer :

#1: Jullsaaan

Mathilda det blir du och jag kvar här i Sverige vi lär ju ses :D

skriven

Kommentera inlägget här :