förbjuden att minnas, livrädd att glömma .

igår så antog vi utmaningen att bjuda hit två familjer på totalt 10 personer . och den som är snabbtänkt räknar då snabbt ut att vi det förekom sammanlagt 15 stycken i detta hus på jag vet inte hur många kvadratmeter . 9 barn och 6 vuxna . det gjorde vi bra .
kvällen blev ändå riktigt trevlig .
den lite yngre skaran av barnen roade sej med krig och nhl på övervåningen, och vi lite äldre nöjde oss med att kolla på film på nedervåningen . föräldrarna höll sej ute på altanen och drack för fullt . riktigt underhållande faktiskt må jag säga .
kvällen slutade vid halv 2 ungefär och då hoppade jag direkt i säng .
dagen till ära har spenderats inne på mitt rum nu i ungefär 4 timmar i sträck . varför vet jag inte riktigt ? skönt att vara för sej själv ibland . dock har jag hunnit kolla på två filmer: princess protection program och en andra chans .

Kommentera inlägget här :