äventyr med familjen .

nyligen hemkommen ifrån ikea med mamma, melvin och markus .
vi kikade mest runt lite grann och stannade och åt lunch mitt i alltihopa . jag har iallafall fått för mej att jag vill göra om i mitt rum - extreme makeover . jag vill ha bruna väggar och dekorationerna ska gå i guld . så nu blir det till att smöra lite för min älskade vän alva som har superfina talanger i att just måla .
dock förstår sej inte markus riktigt på det där med att inreda .

mathilda: dom här ljusen var ju fina och dom luktar kanelbulle också, mums.. skulle ju passa perfekt in i mitt nya rum !
markus: då är det väl bara lägga fram en kanelbulle istället ifall du vill att det ska lukta ?


liten plutt .

Kommentarer :

#1: Jullsaaan

hahaha markus är smart han!

skriven

Kommentera inlägget här :