svar på frågestunden

nu tycker jag att det är dags att svara på frågorna som ni ställde i frågestunden !
det blev inte så många, men bättre än inga alls .
så nu får vi se vad ni vill veta om mej .

postat av julia:
okej jag har ingen fråga på lager så vi drar till med två gamla godingar:
hur mår du?
vad åt du senast?

svar:
just nu mår jag helt okej . lite ont i kroppen efter dagens träningar men humöret är på topp !
hmm.. jag åt middag senast, som bestod av kött med bakpotatis .

postat av: mhalin,
haha , jag såg dej idag, varför såg inte du mejj ? ;D

svar:
jag vet inte.. det var synd ! när såg du mej ? 

postat av: natta
saknar du alla dansare i gamla klassen ? :)
det gör jag & jag tycker verkligen vi borde ses snart <3

svar:
jag saknar alla dansare i gamla klassen jättemycket !
jag saknar till och med att gå upp sjukt tidigt på morgonen för att åka till danssalen och bråka med er . även fast jag går dans nu på gymnasiet så är det inte alls samma sak när inte ni är där .
vi måste se till och ses !

postat av: anonym
1. Hur kom det sig att du började på hockey?
2. Har du tidigare haft ett seriöst förhållande, isf med vem och vem avslutade det?
3. Gillar du någon just nu?

svar:
1.
egentligen är det nog inte så konstigt att jag har börjat på hockey.. min första hockeymatch såg jag när jag var 3 veckor gammal, min pappa har spelat hockey och mina två lillebrorsor spelar . jag bor nästan i ishallen och jag har alltid tyckt det har varit roligt att kolla på ! så då provade jag på det och det visade sej vara lika roligt att spela som det var att kolla på .
2. jag har haft ett seriöst förhållande tidigare och det var med en som heter ludwig . det var han som avslutade det .
3. mina känslor åker berg- och dalbana just nu.. men ja, jag tror att jag gillar någon just nu .

postat av: anonym
när fick du din första kyss och när var din senaste ?

svar:
om man inte räknar med alla små pussar som man gjorde när man körde ryska posten och sånt när man var liten så fick jag min första kyss riktigt sent.. närmare bestämt i början på 9:an .
den senaste var på nyår, dock väldigt oseriöst !

postat av: anonym
hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
vad vill/ska du göra efter gymnasiet?
vem hejar du på i paradise hotel?
vilket hockeylag har de snyggaste matchstället?
haha här kör vi på.. ;)

svar:
den perfekta pojkvännen ska utseendemässigt ha vackra ögon, fint hår och snygg mage . annars så ska han vara charmig, veta vad han vill, omtänksam, ha bra humor och självklart vara snäll . men jag tror på, att om man har en bra personlighet så blir man också snyggare bara för det .
oj.. jag har absolut ingen aning om vad jag vill eller ska göra efter gymnasiet . plugga vidare kanske ?
jag hejar nog på jackie i paradise hotel . tycker att hon är grymt skön och hon är värd priset då hon var en av dom första som kom dit !
hmm.. förutom alla lag i elitserien och nhl och allt det där så måste faktiskt almtuna 96 ha det snyggaste matchstället. annars modo såklart !

postat av: lajnasorius
va han på nyår snygg?

svar:
haha nej det var han inte..

postat av: anonym
vad gör du just nu?

svar:
svarar på era frågor..

postat av: anonym
Hur känner du för Ludwig och skulle det kunna bli något mellan er igen?

svar:
jag vet inte riktigt hur jag känner för honom.. men självklart har jag känslor för honom som aldrig kommer försvinna eftersom att han var min första . han var speciell . kanske betyder han lite mer också än alla andra killar.. vem vet, den som lever får se .

postat av: anonym
när sket du senast?

svar:
mogen fråga.. varför vågar inte DU stå för vad du heter ?

postat av: anonym
Saknar du din gamla klass?
Om du fick hoppa tillbaka ett år skulle du göra det då?
Vem är din absoluta bästavän?

svar:
jag saknar min gamla klass jättemycket, men det går i perioder . har hamnat i en jättebra klass nu men det känns som att ingen klass kommer slå 9d . lite finare, lite bättre !
hmm.. för någon månad sen kanske jag skulle göra det . men inte nu .
jag har nog ingen absolut bästavän men jag har många jättebra kompisar och några av dom är såklart alva och linnea .

postat av: anonym
vilken bh storlek har du ?
är du nöjd med din kropp?

svar:
75c
nej inte alls..

postat av: hellströööm
vad är din favorit färg?
hahaha skoja! pussss

svar:
hahaha, vet du inte det då ?
RÖD .

postat av: Amanda
Fick du någon nyårs kyss? ;)

svar:

jo det fick jag . eller jag skulle nog kalla det.. nyårspuss .

postat av: lol
saknar du 9d nånting? :P

svar:
ja jättemycket !

Kommentarer :

#1: klara

tack finaste du!

kollar din blogg varje dag, haha ;)

jag saknar dej! puss

skriven

Kommentera inlägget här :