back on track

första skoldagen idag då .
pain .
ibland så brukar man vara lite små sugen på skolan igen efter ett lov . att träffa alla människor igen, att få lite rutiner och inte ligga hemma och dega hela dagarna . men just nu känner jag absolut inte så.. jag skulle vilja ha lov ett bra tag till ! jag orkar inte med läxor, inlämningsuppgifter, prov, jobbiga lektioner, långa dagar och skolmat .

men som tur var så hade jag iallafall sovmorgon idag tills halv 12 dock så blir det nog lite svårare att gå upp imorgon då.. så det är nog bäst att jag går och lägger mej snart .
när jag kom hem från skolan åt jag kyckling med ris och sedan därefter direkt till ishallen där det har hänt en liten incident !

bj utvecklings förråd hade nämligen börjat brinna . ja.. brinna !?
det var något element som hade lossnat och alltså startat hela branden som var någon gång på eftermiddagen . alla grejor hade brunnit upp förut 6 st backar och skridskorna hade väl klarat sej hyffsat . svarta som kol och stenhårda . annars var allt borta .
förstå ifall dom inte får försäkring på det där.. typ 20 000:- per skalle .
hoppas turen är på deras sida !

det blev ett bildlöst inlägg den här gången, men sånna finns det också .
och det var allt för den här dagen .

glöm inte att fråga massor med frågor i frågestunden . något måste du väl vilja veta ?

Kommentera inlägget här :