everything she wants, is everything she sees

gaah !
jag kom precis på att imorgon är det söndag . sista dagen på lovet .
hemskt, jag vill inte tillbaka till skolan, 2 stycken prov som väntar och dans på måndag morgon . hur skönt ? inte alls skulle jag vilja påstå .

idag vaknade jag iallafall upp hemma hos ludde . kvällen innan så kollade vi på saw 6 . helt galet äcklig film, förstår inte hur man kan komma på att regissera en sådan . annars har vi inte gjort så mycket annat, tagit det lugnt, kollat på tv, spelat nhl.. så roliga är vi .

i fredags så gick jag även på stan med alva också . införskaffade en ny vårjacka, ett par leggings och löpartights . bilder kommer imorgon .

åter till dagen.. efter att jag varit hos ludde åkte jag vidare till ishallen för träning . efter träningen går vi då till c-hallen för att byta om och så.. vad händer då när jag kommer dit ? jo det är fullt med spelare och människor utanför ishallen och brandlarmet tjuter för fullt . och där fick vi stå i cirkus 30 minuter . vi börjar att underhålla oss med att åka skridskor på ute isen men vädret var väl kanske lite emot det.. 1 dm snö på isen då är det inte lätt att åka kan jag säga er . efter det blev det snöbollskrig och när vi väl fick komma in så kan jag säga att jag var ganska blöt och kall . att det alltid ska hända någonting .

men det var allt för nu .
LATEROO !

Kommentera inlägget här :