when words fail music speaks

idag har jag fått för mej av någon konstig anledning att det är torsdag idag.. alltså fredag imorgon . skulle varit bra jäklans skönt med helg, en skön fredag med skridskoåkning i skolan och därefter bio på kvällen men nej . så var det inte, för det är ju bara torsdag imorgon .

tisdag:
för att snabbspola iväg den här dagen lite snabbt så kan jag försöka komma till det lite mer intressanta under dagen .
idag var det bara en lektion och sedan åkte hela klassen ner på stan för att äta på mc donalds..
nej inte riktigt . vi åkte ner till dragarbrunnsgallerian för att besöka UNT . riktigt kul faktiskt och efter det gick jag på stan med emma och jakke för att kolla lite väskor .
kom hem med en väska rikare och några hundralappar fattigare .

onsdag:
idag slutar jag vanligtvis klockan halv 5 . riktigt lång skoldag men idag var inte en vanlig dag.. för idag så kom jag inte hem förrns klockan 7 . vad gjorde jag då ?
jo men jag dansade i 3 timmar .
varför ?
jo för att we are gonna kick some ass valentineshowen (alla hjärtans dag - showen) i skolan på torsdag nästa vecka . så det så .




det var som roligast att dansa med er..

Kommentarer :

#1: Hanna

åhh snygga bilder! varför hittas inte dom på facebook? ;)

skriven

Kommentera inlägget här :