mathilda gör det igen !

på intervjun så fick jag frågan om jag var rädd för att göra bort mej eller om jag bara skrattade bort det.. och då svarade jag att jag är nog rätt så van med att göra bort mej . tagit sönder glas på balen, ramlat i diken och på skolgården osv.
vad lyckas jag då med idag då ?
vi är påväg till willys så ska vi gå över vägen . ingen bil så långt ögat når förutom bussen som står vid busshållsplatsen där det givetvis ska gå på massa människor, så vi går iallafall över . precis framför bussen ramlar jag då pladask på marken och julia, pillan, eve och några människor på bussen - som lyckas se mitt klumperi - börjar skratta .

men jag tänker såhär: man måste väl bjuda lite på sej själv ?
det där var ju liksom meningen..


eller ?

Kommentarer :

#1: Jullsaaan svar

Hahaa...thiilda de är så äkta dig :)

Får flash backs från Idre :)Okej de va typ läskigt men lite roligt såhär i efterhand :P

skriven

Kommentera inlägget här :