lovdag 4

nu har jag precis kommit ut från en tokvarm dusch . ni vet när man bara minskar kallvattnet mer och mer och tillslut så inser man att man bara har varmvatten på ? fast man kan ju såklart göra åt det andra hållet .
men iallafall, huvudsaken var att jag skulle ta en varm dusch för jag skakade som en liten fryssen kattunge .

men så blir det när man har varit ute och åkt skidor en hel dag .
markus, jag, pappa och melvin åkte till romme idag med en hel sällskapsflock . peter, markus, patrik, linus, rasmus, lasse, adam, filip, och arvid . galet kul var det iallafall !
skönt att bara glida ner för backarna . och jag uppskattar verkligen romme mer än kungsberget .

nu ligger jag iallafall alldelens rödmosig om kinderna i sängen och håller nästan på att somna.. nu !?
nej det kan inte vara möjligt, men jo så är det . fast jag ska försöka hitta något som kan underhålla mej ett litet tag till så jag inte somnar . för det vore ju hemskt med lite sömn ?


Kommentera inlägget här :