it's a new world - it's a new start .

nu sitter jag här på historialektionen.. eller nej det var visst samhäll vi hade .
jacob sitter här bredvid mej och frågar hur det går med bloggen . och jag märkte att jag inte har bloggat nu på 2 dagar . så hur går det egentligen ?

njaej inte sådär jättebra kanske . men jag kommer igång . jag ska komma igång !

idag har vi då haft engelska wordtest . vi hade 185 st glosor i läxa.. det gick väl sådär . nej det gick åt skogen rent ut sagt ! hatar att misslyckas med ett prov . men man kan ju inte alltid vara på topp ?

snart är det alla hjärtans dag också . vad har ni för planer ?
jag ska iallafall kolla på valentine's day på fredag . har gått och väntat på att biljetterna ska släppas hur länge som helst nu . men nu ska jag äntligen få se den . underbart .



förresten visste ni vilket parti birgitta ohlsson kommer ifrån ?
nej inte jag heller .

Kommentera inlägget här :