101227

idag gick jag upp tidigt.. helt i onödan visade det sej .
då tog jag däremot tillfället i akt och slog på en film som jag fått i julkapp, "valentine's day" . en film som är ordagrant fullproppad med en massa kända skådespelare .
vid lunchtiden bar jag mej sedan av mot gå och löpkliniken för att fixa inlägg och därefter det vidare till gränby centrum .
påvägen hem gjorde jacob mej sällskap . vi åt, pratade massor (eftersom det var så längesen vi sågs nu!?) spelade wii och hade en fin liten julklappsutdelning .
jag fick äntligen mina efterlängtade mjukisbyxor .

på kvällen mötte jag upp amanda påvägen till friskis och svettis där vi gymmade tills det stängde, då gick vi istället några ytterligare meter för att sedan sola lite också . två flugor i en smäll !

Kommentera inlägget här :