back on track ?

VILKEN dag .
känns inte som att jag kan beskriva dagen i sej bättre än med ordet "kaos" . kaos med vädret, kaos med barnen (efter att ha suttit inomhus, rastlösa och uttråkade i 2 timmar och lekt viskleken) och sist men inte minst jag var fullständigt kaos .
började dagen alldelens för tidigt och därefter cyklade jag till heidenstam och mötte upp eric . idag var dagens utmaning alltså att cykla ut till alnäs . ut till sunnersta .
och vi räknade väl ut att det skulle ta cirka 40 minuter . och hujeda mej vilket tempo killen höll ! jag kom fram med två ben som var som spagetti och alldelens anfådd . dagens första fyspass och ett till skulle det bli .
kom fram och fick reda på att jag skulle jobba med rami......... nejdå nu ska vi inte vara sånna . vi var ett härligt ledarteam .
när dagen ledde mot sitt slut hade jag slängt ur mej ett gäng korkade citat och barnen var som ledare för mej . knas !

cykla hem på 45 minuter och därefter direkt till ishallen för att kolla på skills competition .

Kommentera inlägget här :