SKOLSTART .

igår var det alltså dags för helvetet . skolan närmare besämt .
först måste jag faktiskt erkänna att jag var lite taggad på skolan . träffa kompisarna, få nya i klassen, börja komma in i rutiner och allt det där .

men så fort jag klev in genom dörrarna kände jag det . ångesten . depressionen . tiden framöver som endast kommer spenderas i samma byggnad så gott som varje dag . läxor . tidiga morgonar . usla lärare .
alltså allt ur den negativa synvikeln började smyga sej fram . dock så försvann det för någon sekund då jag träffade mina underbara tjejer .
dagen gick hur segt som helst . kan nästan inte beskriva..
man fick sej en syn på 94:orna och även en inblick hur vissa lektioner kommer se ut .

men nej . jag säger helt enkelt nej tack till skolan .

Kommentera inlägget här :