jag kommer sakna det .

så har man jobbat klart på alnäs för i år .
den sista dagen är avklarad och jag kommer sakna alla så hemskt mycket . hela gänget . man blir som en stor familj . låter kanske lite överdrivet men.. man träffas varje dag, man har barn "tillsammans", man diskuterar över vad dagen ska bjuda på och man kanske även småtjaffsar med varandra ?
hursomhelst så kommer jag sakna det .

blev iallafall nominerad till veckans pucko . igen .
den här gången för en liten incident som skedde ute på vattnet . vi skulle då åka på utflykt med våra barn och därmed ta med en kanot så dom kunde paddla lite där borta . påvägen dit tar vi kanoten i båten men påvägen hem får rami en idé att vi kan paddla tillbaka . kan bli kul ? så vi körde på . i 20 minuter paddlade vi och mina armar blev som spagetti . då till våran undsättning kommer fredrik och ska ge oss en liten skjuts . vi börjar med att glida med kanoten på sidan av båten . därefter knyter vi fast kanoten efter båten . om vi hade varit smarta skulle vi då hoppat in i båten och inte suttit kvar . men det gjorde inte vi . och det började komma stora vågor och jag får lite smått panik . då säger rami att man måste hålla balansen (konstigt?) så luta dej åt det andra hållet som båten lutar åt . kort därefter kommer en enorm våg och jag flyger av båten och rami sitter kvar torr som en ärtkärna . skorna flyger åt varsitt håll och jag får panik över att jag faktiskt är ute mitt på en sjö .

menmen.. jag överlevde iallafall .

Kommentera inlägget här :